.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویای «پانزده میلیاردی» رويانيان!

حضور ستاره‌هایی چون فرانکو بارسی، پائولو مالدینی و چندین و چند میلانی سابق سرشناس دیگر در ایران روزی به یادماندنی را برای سرخ های پایتخت و البته فوتبال ایران رقم زد و خاطره ای جاویدان را در اذهان اهالی فوتبال ثبت کرد. به فاصله 10 روز از برگزاری این دیدار، محمد رویانیان رویای جدیدی را برای پرسپولیسی‌ها ترسیم کرد و خبر برگزاری جشن 50 سالگی پرسپولیس را رسانه‌ای کرد. جشنی که قرار است در دهه اول فصل زمستان برگزار و از پیشکسوتان دهه‌های مختلف پرسپولیس تقدیر و تشکر به‌عمل آورد. اما نکته حاشیه‌ای و قابل توجه این مراسم به مهمان ویژه‌ای مربوط می‌شود که نفر اول لیست پرسپولیسی‌هاست.

سردار رویانیان که معمولا سعی در انجام کارهای جدید و نو در فوتبال دارد، اینبار سراغ فوق ستاره سابق تیم ملی آرژانتین رفته و نام دیگو آرماندو مارادونا را به عنوان میهمان ویژه در سیاهه مدعوین جشن 50 سالگی پرسپولیس نوشته است! مدیرعامل پرسپولیس با توجه به همگروهی تیم ملی ایران و آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، کاملا هوشمندانه بر حضور مارادونا در این مراسم اصرار و پافشاری کرد و از مسئولان روابط بین‌الملل باشگاه خواست تا در کمترین زمان ممکن پل ارتباطی با ستاره جنجالی فوتبال آرژانتین را برقرار کنند. همزمان با آغاز رایزنی‌های روابط بین الملل باشگاه، محمد رویانیان نیز تلاش برای جذب اسپانسر برگزاری مراسم و البته حضور مارادونا در ایران را آغاز کرد و توافقاتی نیز با برخی برندهای سرشناس و متمول اقتصادی داشت که حاضر به تقبل بخشی از هزینه‌ها شدند. در حالی‌که پروسه برگزاری جشن 50سالگی پرسپولیس پیشرفت خوبی داشت و سردار رویانیان تا حدود زیادی به تحقق رویای سفر مارادونا به ایران امیدوار شده بود، مدیر برنامه های ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در پاسخ به درخواست پرسپولیسی‌ها مبنی بر سفر دیگو به تهران و حضور در جشن 50 سالگی پرسپولیس، موضوعی را مطرح کرد که شوک بزرگی برای رویانیان محسوب می‌شد! مدیرعامل پرسپولیس که بابت حضور مارادونا در تهران حسابی دلش را صابون زده بود، از طریق مدیربرنامه‌های دیگو متوجه این موضوع شد که رویای سفر مارادونا به تهران، هزینه‌ای میلیاردی را روی دست باشگاه می‌گذارد که قطعا با گردن کلفت‌ترین اسپانسرها هم قابل برآورده شدن نیست! مبلغ پیشنهادی مدیربرنامه های مارادونا به پرسپولیس 500 هزار دلار بود که با رقم پیش بینی شده از سوی پرسپولیسی‌ها چندین صفر فاصله داشت! مارادونا که در سال های اخیر حضور در چنین مراسمی را منبع اصلی درآمد خودش قرار داده و اخیرا نیز بابت حضور در مراسمی‌که بابت میزبانی نمایشگاهی بین المللی در امارات ترتیب داده شده بود، رقمی‌نزدیک به یک میلیون دلار را دریافت کرده بود. با توجه به این شرایط و رقم پیشنهادی نجومی‌مدیر برنامه های ماردونا بعید به نظر می‌رسد که رویای حدودا پانزده میلیارد ریالی حضور دیگو آرماندو در ایران و شرکت کردن در جشن 50 سالگی پرسپولیس رنگ و بوی واقعیت به خودش بگیرد و برآورده شود! هر چند كه اصلا بعيد نيست ظهور يكباره برخي شخصيت‌هاي متمول فوتبال نظير هدايتي و بابك زنجاني در هيات مديره پرسپوليس اين روياي مديرعامل سرخ‌ها را برآورده كند.

جيب خالي پرسپوليسي‌ها
مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکل مالی خود در آستانه بازی حساس مقابل مس، دست به دامان سازمان لیگ شدند.آنها كه درنیم‌فصل دوم به شدت با مشکلات مالي مواجه شده‌اند اخيرا در تلاش هستند به هر نحوي بخشي از مشكلات مالي خود را حل كنند. از همین رو با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها بازی حساسی مقابل مس کرمان دارند دست به دامن سازمان لیگ شدند تا از سهمیه خود در سازمان لیگ برای پرداخت به بازیکنان استفاده کنند. در همين راستا سعيد شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس 2 روزی است به سازمان لیگ می‌رود و درخواستی از مسئولان این سازمان برای دریافت پول کرده که قرار است مسئولان سازمان لیگ هم بررسی‌های لازم را انجام دهند تا مشکل قرمزپوشان را در صورت اینکه آنها حسابی با سازمان لیگ داشته باشند، حل کنند. البته در همين زمينه ديروز یک منبع غیر رسمی‌در باشگاه پرسپولیس گفت: از سوی سازمان لیگ این مسئله مطرح می‌شود که با توجه به بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به استناد احکام صادره کمیته انضباطی، بخش مهمی‌از درآمدهای این باشگاه به پرداخت دیون اختصاص دارد و در واقع باشگاه پرسپولیس مبالغی را هم بدهکار است، این درحالی است که مسئولان باشگاه اعتقاد دیگری دارند و به نظر می‌رسد بر سر این مسئله بین محمد رویانیان و مهدی تاج توافق هایی صورت گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.